Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine POLARBOX, v lasti podjetja SVILA d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki o podjetju
Ime: Svila d.o.o.
naslov: Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid, Slovenija
matična številka: 5033225000
davčna številka: SI 93196172
TRR: SI56 0430 2000 3161 796
Telefon: +386 59 077 084
E-mail: polarbox@svilalife.com
S spletno trgovino POLARBOX (v nadaljevanju »TRGOVINA« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Svila d.o.o.. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem TRGOVINA obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Registriranim članom se tako olajša nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Pravico do nakupa v spletni trgovini TRGOVINA imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine včasih ni mogoče. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupce vselej zagotovil naslednje informacije:
Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. V primeru, da izdelkov ni na zalogi, pa je to tudi jasno označeno.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu v skupni vrednosti nad 50,00 € so brezplačni, od 0€ do vključno 50,00€ pa je cena XXXXXX €.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Na prevzemnem mestu Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, Ljubljana je možen osebni prevzem pri čemer je nakup potrebno predhodno plačati na TRR podjetja Svila d.o.o..
Cene
Cene vsebujejo 22 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
Oddaja naročila
Postopek nakupa:
Na spletni strani POLARBOX se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in besedo ”odstrani”.
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
Pri oddaji naročila se lahko kupec tudi prijavi na E-novičke (prejemanje obvestil na vnešeno elektronsko pošto).
Promocijske kode
Občasno preko emaila ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo oz. kodo za popust. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “Koda za popust”. Klikne se gumb ‘Potrdi!’. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.
Darilni bon
Darilni bon je dokument, ki ga ponudnik Svila d.o.o.. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona) ali papirni obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo, prodajalec Svila d.o.o.. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup v spletni trgovini. Veljavnost darilnega bona je pol leta od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “Darilni bon”. Klikne se gumb ‘Potrdi!’.
Darila ob promocijskih akcijah
Včasih izvedemo promocijske akcije, ko podarimo darila ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo nakupa. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 59 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 39 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.
Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednost izdelka.
Odstop od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (polarbox@svilalife.com) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora bit neuporabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, drugače kupec ni upravičen do vračila kupnine.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilo plačila bomo opravili v 10 delovnih dni od vračila blaga.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
Napačno poslani izdelki
V kolikor potrošnik ugotovi, da mu je bil poslan napačen izdelek, naj o tem nemudoma obvesti prodajalca na elektronski naslov polarbox@svilalife.com in priloži fotografijo napačno poslanega izdelka za hitrejšo reševanje reklamacije. Napačno poslan izdelek mora potrošnik vrniti in poslati na naslov Svila d.o.o., Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid. Ko prodajalec prejme napačno poslan izdelek na svoj naslov, najprej preveri ali vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila. Potrošnik mora vrniti napačno poslan izdelek, ki je neuporabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. V kolikor vrnjen izdelek ustreza pogojem vračila iz prejšnjega stavka, prodajalec potrošniku v roku enega delovnega dne pošlje na potrošnikov naslov, ustrezen izdelek brez stroškov pošiljanja.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris. Odjavite se lahko tudi od prejemanja e-novic. Pišite nam na polarbox@svilalife.com.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Za podrobnosti varovanja, zbiranja in obdelave osebnih podatkov si preberite PRAVILNIK O ZASEBNOSTI.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina POLARBOX in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Pritožne in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-maila polarbox@svilalife.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Svila d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov ali prispevkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Ponudnik mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE
Uporabnik se na spletni strani na e-novičke lahko prijavi na več načinov. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |